شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/05/16 - 07:36
  • - تعداد بازدید: 43
  • - تعداد بازدیدکننده: 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید سرزده محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان.

انصاری،آموزش‌های مهارتی بخش خصوصی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد

بازدید سرزده محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان  به همراه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مسئول اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و رئیس مرکز شماره 3 خواهران الزهراء با حضور در آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد  فناور، نیایش و هنرجو از فعالیتهای آموزشی این آموزشگاه‌های بازدید به‌عمل آورد.

در این بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بر کیفیت آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: آموزش‌های مهارتی بخش خصوصی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا افرادی که آموزش‌های مهارتی را فرا می گیرند بتوانند در جهت اشتغال و کسب درآمدزایی در جامعه گام بردارند.

وی یکی از رویکردهای اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای را آموزش بازار محوربراساس نیاز سنجی عنوان نمود و از مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای آزاد خواست تا با تعامل هرچه بیشتر، دستگاه‌های اجرایی و بازارکار و صنایع، بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و صنایع وصنوف، بتوانند دوره‌های آموزشی را برگزار نمایند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان به‌روز رسانی تجهیزات و دانش مربیان و آموزش مطابق نیاز بازار را ازموارد مهم و ضروری در اشتغال پایدار عنوان نمود.

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 103597
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب