شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/05/10 - 13:00
  • - تعداد بازدید: 41
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
تودیع و معارفه ذیحساب اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان

انصاری با اشاره به وظایف خطیر و مهم ذیحسابان در دستگاه‌های اجرایی آن‌ها را بازوهای پرتوان و مشاوری امین برای دستگاه‌های اجرایی برشمرد

 

تودیع و معارفه ذیحساب اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان با حضور نادری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، زارعی معاون نظارت مالی، محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان و جمعی از مسؤولان استانی در دفتر مدیرکل زنجان برگزار شد.

 

بنا براین گزارش، محمد رضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان ضمن تاکید بر نقش تأثیر گذار ذیحساب بر عملکرد و هدایت مجموعه کارکنان دستگاه‌های دولتی، با اهداء لوح سپاس از فعالیت‌ها و زحمات ناصر بیگدلی  ذیحساب قبلی اداره‌کل قدردانی و تشکر کرد.

 

انصاری با اشاره به وظایف خطیر و مهم ذیحسابان در دستگاه‌های اجرایی آن‌ها را بازوهای پرتوان و مشاوری امین برای دستگاه‌های اجرایی برشمرد که در چارچوب قوانین و مقررات می بایست، وظایف محوله خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی تصریح کرد: ذیحسابان ناظر بر اجرای قانون هستند و وظیفه نظارت بر کلیه رخدادها و گردش‌های مالی مجموعه را برعهده دارند و این مسئولیتی خطیر است که کوچکترین کاستی و اشتباه در آن جایز نمی باشد.

 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان، با اشاره به پاکدستی ذیحسابان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: افرادی که در پست ذیحسابی در سطح استان مشغول به خدمت هستند، همواره انسان‌های شریف اخلاق مدار و پاکدست بوده که این جای بسی خرسندی و سربلندی است.

 

در ادامه نادری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این مراسم ، ضمن ابراز خرسندی از تعامل مطلوب این اداره‌کل با ذیحسابان ، خاطرنشان ساخت : تعامل، همکاری، همفکری و اهتمام در رفع مشکلات و موانع اعتباری و توجه به رعایت دقیق قوانین و مقررات از خصیصه‌های بارز ذیحسابان است.

 وی ضمن تشکر از همکاری کلیه کارکنان و خصوصا مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ، عملکرد آنان را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد : با وجود کارکنان شایسته ، آگاه و مسلط بر امور ، ذیحساب بسیار روان و بدون دغدغه ، به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات ناصر بیگدلی  ذیحساب سابق اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تقدیر و صادق تبیانی به عنوان ذیحساب جدید این اداره کل معرفی شد.

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 103242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب