شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/06/14 - 13:27
  • - تعداد بازدید: 43
  • - تعداد بازدیدکننده: 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان از کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شماره سه خواهران الزهراء.

انصاری گفت: وظایف، مسئولیت‌ها و برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در اسناد بالادستی پیش بینی شده است و این امر در مراکز آموزشی به‌خوبی رعایت می‌شود.

بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان از کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شماره سه خواهران الزهراء.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان، محمدمهدی رضوانی‌فر مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان با حضور درمرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران الزهراء با محمدرضا انصاری مدیرکل استان دیدار و گفتگو کرد. ایشان ضمن با اهمیت شمردن آموزش‌های فنی وحرفه¬ای دراشتغال‌زایی جوانان جویای کار و مهارت برتوسعه هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی کاربردی دراین استان تاکید کردند. گفتنی است، دیوان محاسبات مؤسسه‌ای است دولتی که در امور مالی و اداری مستقل بوده و زیرنظر مجلس شورای اسلامی به‌عنوان بازوی نظارتی آن عمل می‌نماید. 
محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان با ارائه گزارش در خصوص ساختار، اهداف و فعالیت‌های اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: وظایف، مسئولیت‌ها و برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در اسناد بالادستی پیش بینی شده است و این امر در مراکز آموزشی به‌خوبی رعایت می شود.
مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر بابت فعالیت های صورت گرفته، فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه ای استان را بسیار ارزشمند قلمداد کرد.
بازدید از تعدادی ازکارگاه‌های آموزشی و اطلاع ازچگونگی روند اجرای آموزش در مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای زنجان نیز پایان بخش این دیدار بود.

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 104742
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب