شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/08/30 - 09:01
  • - تعداد بازدید: 26
  • - تعداد بازدیدکننده: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

انصاری:امروز روز کسانی اسـت کـه برگ بـه برگ کتاب‌هایشان را پر پرواز کرده‌اند برای رسیدن بـه عالم دانایی؛ همان‌ها کـه کلمه بـه کلمه کتاب‌هایشان را پله کرده‌اند تا گنج اندیشه را بالا و بالا‌تر ببرند.

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان،  متن پیام به شرح زیر می باشد:

کتاب مادر تمدن ها و نیز عصاره آنهاست.    (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

امروز روز کسانی اسـت کـه برگ بـه برگ کتاب‌هایشان را پر پرواز کرده‌اند برای رسیدن بـه عالم دانایی؛ همان‌ها کـه کلمه بـه کلمه کتاب‌هایشان را پله کرده‌اند تا گنج اندیشه را بالا و بالا‌تر ببرند.

بی شک کتاب گنجینه بی‌بدیلی است که معرفت را به ارمغان می‌آورد. کتاب، میراثی ماندگار، پدیده‌ای باشکوه و با ارزش، عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است که نقطه‌ی آغاز رسالت و دعوت اسلامی نیز بر مبنای آن شکل گرفت و اعجاز اسلام، کتاب قرآن و راه رسیدن به اعماق آن تأمل و تدبر در آن است.

مطالعه کتاب و کتابخوانی از دغدغه‌های اصلی فرهنگ ایران اسلامی و ضرورت جامعه امروزی است که ترویج، تقویت و اشاعه فرهنگ آن نیازمند عزم ملی و مستلزم الگوپذیری از بزرگان دین است که این امر مهم همراهی و مشارکت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی را می‌طلبد.

اینجانب ضمن تبریک هفته کتاب، کتابخوانی به عموم مردم عزیز بخصوص دوستداران این گنجینه بی بدیل، از تلاش و کوشش خالصانه کتابداران که در مسیر ترویج علم و دانش و آماده سازی منابع علمی و امکانات کتابخانه ای تقدیر و تجلیل می نمایم.

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 108022
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب