شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/06/14 - 08:22
  • - تعداد بازدید: 36
  • - تعداد بازدیدکننده: 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اولین جلسه هماهنگی و تبیین دستورالعمل مسابقات ورزشی کارکنان به مناسبت شهدای مهارت به میزبانی زنجان برگزار شد.

انصاری:هدف از این مسابقات افزایش فعالیت جسمی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان می‌باشد.

اولین جلسه هماهنگی و تبیین دستورالعمل مسابقات ورزشی کارکنان به مناسبت شهدای مهارت به میزبانی زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: اولین جلسه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان(جام شهدای مهارت)  با حضور  اعضای کمیته فرهنگی ورزشی، رؤسای ادارات و واحدها، نماینده رؤسای مراکز و مسئول اموربانوان  و خانواده به ریاست محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به منظور تبیین دستورالعمل و هماهنگی در سالن جلسات برگزارشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با عنایت به دستورالعمل برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان(جام شهدای مهارت)گفت: هدف از این مسابقات افزایش فعالیت جسمی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان می‌باشد که در همین راستا سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اقدام به یک دوره مسابقات ورزشی به تفکیک (بانوان و آقایان) در سطوح منطقه‌ای و کشوری  برگزار می‌کند.

  انصاری افزود: این مسابقات در 5 رشته ورزشی شامل رشته های: فوتسال، دارت، شطرنج، والیبال، تنیس رومیزی  برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: زمانبندی، هماهنگی و اطلاع رسانی حضور تیم های ورزشی استان‌های میهمان به عهده میزبان بوده و ملکف  به زمانبندی اجرای مسابقات را قبل از برگزاری اعلام نماید. با توجه به اینکه زنجان میزبان این دوره از مسابقات منطقه ای می‌باشد لازم است اعضای کمیته اقدامات موردنیاز را به‌عمل آورده و نتیجه را گزارش نمایند.

درپایان مقررشد؛ با دستگاه‌های اجرایی ( استانداری و فرمانداری، صدا و سیما، ادارات‌کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی، ورزش و جوانان و ...) هماهنگی‌های لازم  در هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات به عمل آید.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 104736
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب