شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1403/01/29 - 11:58
  • - تعداد بازدید: 51
  • - تعداد بازدیدکننده: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اولین جلسه شورای هماهنگی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد

اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی با حضور فروزان دستیار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی سازی دولت، و اعضاء شورا در این داره کل برگزار شد.

اولین جلسه شورای هماهنگی  در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی با حضور فروزان  دستیار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امر مردمی سازی دولت، و اعضاء شورا در این داره کل برگزار شد.

جلسه با ارائه گزارشی از عملکردها و پیشنهادات در راستای  مردمی سازی با عنایت به شعار سال که "جهش تولید با مشارکت مردمی" و با توضیحات و تبیین مردمی سازی  توسط فروزان دستیار محترم وزیر برگزارشد.

 محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، نسبت به ارائه ایده های آموزشی در حیطه آموزش فنی و حرفه ای به منظور تقویت و ارتقاء نیروی انسانی در جهت بهره وری و تولید بنگاه های اقتصادی پرداخت و گفت : این اداره کل در راستای شعار سال 1403 تلاش می کند نسبت به صدور مجوز های آموزشگاه های آزاد و بنگاه های اقتصادی و صنایع و صنوف در امر برگزاری آموزش های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان .و کارگران اقدام نمایند  تا نیروی کار زبده ای به بخش تولید با همراهی انجمن های کاریابی اقدام نماید.

انصاری افزود: راهبرد اصلی و کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳ را در راستای تحقق شعار سال،‌ صدور و تمدید مجوز مراکز کارآموزی جوار و بین کارگاهی و توسعه مهارت آموزی و اشتغال دانش آموختگان در اجرای برنامه‌های تحولی دولت مردمی به ویژه اشتغال آفرینی ورودخواهیم کرد.

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 112011
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب