شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/10/12 - 19:37
  • - تعداد بازدید: 39
  • - تعداد بازدیدکننده: 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

بازدید شاه محمدی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

بازدید شاه محمدی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: شاه‌محمدی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد به اتفاق هیئت همراه با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرکل استان از مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های آزاد و محیط واقعی‌کار بازدید به عمل آوردند .

در این دیدار انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گزارش در خصوص مراکز آموزشی ثابت و آموزشگاه های آزاد و محیط واقعی کار  و همکاری صنایع و صنوف و شرکت‌ها و مراکز جوار  و مراکزمهارتی که تحت خیریه های پوشش اداره می شوند  ارائه نمود 

شاه‌محمدی به همراه انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در مراسم افتتاحیه مرکز مهارت آموزی خیریه مهدی موعود(عج) که یکی از مراکز محیط واقعی کار به همت خیرین  زنجان دایر شده و آموزش مشاغل خانگی به جامعه هدف کم درآمد و آسیب پذیر را پوشش می دهد. پس از افتتاح مرکز از کارگاه آموزشی نیز بازدید به عمل آوردند.

در ادامه بازدید شاه محمدی به آموزشگاه آزاد سیف رایان که یکی از تخصصی‌ترین آموزشگاه در آموزش امنیت سایبری با تجهیزات بروز و مربیان مجرب می باشد ضمن بازدید از کارگاه ها  در نشست صمیمی گفت: جهان امروز متحول شده و نیازمند شغل های فناوری رایانه‌ای می باشد لذا حائز اهمیت است که مربیان نیز خود را با این تغییرات وفق دهند و سند حرفه در این زمینه بطور جد پیگیری و اجرا شود .

گفتنی است ایشان از مرکز  آموزش مهارت و کارآفرینی شهید رجای و مرکز خواهران الزهرای زنجان بازدید نمود و در ادامه با تشکیل جلسه‌ای به درخواست‌های همکاران پاسخ دادند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 109293
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب