شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1403/04/24 - 11:27
  • - تعداد بازدید: 48
  • - تعداد بازدیدکننده: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

به مناسبت فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی، محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم

یکی از راههای تحقق و توسعه عدالت اجتماعی تلاش برای حفظ کیان خانواده‌های آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر است و بهزیستی به عنوان نهاد حمایتی خانواده محور در راستای تحقق مفاد ۲۱ و ۲۹ قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأمین کننده سلامت جامعه با هدف بهتر زیستن عموم مردم خدمات متنوعی را ارائه می کند.

حرکت مستمر و مؤثر مددکاران گمنام بهزیستی به عنوان سربازان خط مقدم عرصه رفاه و سلامت اجتماعی که از ۲۵ تیر ماه ۱۳۵۹ آغاز شده در راستای تحقق توسعه عدالت اجتماعی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق مفهوم والای بهتر زیستن در مجموعه بهزیستی قابل تقدیر و ستودنی است. همچنین در دنیای امروز تأمین اجتماعی نیز به رکن اساسی در اقتصاد و اجتماع تبدیل شده و رسالت خطیر خدمت رسانی به بیش از نیمی از آحاد جامعه را بر عهده دارد.

لذا اینجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاش‌های خدمتگزاران در عرصه مقدس بهزیستی و تامین اجتماعی، فرارسیدن این ایام را به تمامی زحمت کشان خدوم و مهرورزان دلسوز، مسئولان، کارکنان و مددکاران این دو نهاد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

محمدرضا انصاری

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

  • گروه خبری : اخبار سایت,اخبار مهم استانی,اخبار شهرستان‌ها,آرشیو اخبار,اخبار عمومی,اطلاعیه‌ها,اخبار تصویری
  • کد خبر : 114328
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب