شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1403/05/06 - 09:10
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

به مناسبت فرا رسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با صدور پیام تبریک فرا رسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تبریک گفت.

متن پیام تبریک ایشان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

زیستن پس از نیازهای اولیه و مادی به نیازهای ثانویه و معنوی به مفهومی به نام مهارت نیازمند است و چه‌بسا پرداختن بدان نیازها و برآوردن آن‌ها نیز، نیازمند مهارت است؛ مهارت اشاره به توانایی‌هایی دارد که الزاماً ذاتی نیستند اما قابل پرورش هستند که به‌ویژه در نحوه‌ انجام‌وظیفه‌ فرد و نه در توانایی‌های بالقوه‌ او انعکاس می‌یابند.

در این میان مفهوم بالاتری به نام شایستگی یعنی انطباق مهارت با درخواست و نیاز بازار و جامعه ، جایگاهی والاتر را برای این مهم به وجود آورده است به‌گونه‌ای که این مفهوم اصل و اساس مهارت‌آموزی در دنیای امروز شده است.

در سالی که با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌عنوان سال"«جهش تولید با مشارکت مردم»" نام‌گذاری شده است؛ گسترش نهضت مهارت‌آموزی می‌تواند سرآغازی برای اشتغال پایدار و مولد باشد.

حال به مناسبت فرا رسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هفته ملی مهارت، این‌جانب وظیفه‌ خود می‌دانم به‌عنوان یکی از خدمتگزاران حوزه‌ آموزش و توسعه‌ مهارت‌ها، این روز را به همه‌ فعالان این عرصه به‌ویژه به همکاران گرامی آموزش فنی و حرفه‌ای تبریک عرض نموده و از تلاش‌های بی‌شائبه‌شان سپاسگزاری نمایم.

امید است با همکاری هم در مسیر مهارت‌آموزی و تربیت نیروهای ماهر، خلاق و کارآفرین برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر میهن عزیزمان، گام‌های مؤثری برداریم.

محمدرضا انصاری

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

  • گروه خبری : اخبار سایت,اخبار مهم استانی,اخبار شهرستان‌ها,آرشیو اخبار,اخبار عمومی,اطلاعیه‌ها,اخبار تصویری
  • کد خبر : 114467
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب