شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/10/15 - 16:05
  • - تعداد بازدید: 32
  • - تعداد بازدیدکننده: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری دومین جشنواره جهادی با عنوان زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در زنجان

دومین جشنواره جهادی زنان سلامت خانواده تعالی جامعه در زنجان به مدت سه روز در مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی شهید رجائی زنجان آغاز شد.

برگزاری دومین جشنواره جهادی با عنوان زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در زنجان

دومین جشنواره جهادی زنان سلامت خانواده تعالی جامعه در زنجان به مدت سه روز با محوریت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  در مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی  شهید رجائی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در زنجان بعد از ظهر جمعه با حضور موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان آغاز به کار کرد.

این جشنواره که با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و امور بانوان دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان به مدت سه روز در مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی  شهید رجائی در حال برگزاری است.

 

خدمات مهارت آموزی، آموزش مهارت‌های زندگی،  خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری، خدمات کاریابی با محوریت مشاغل خانگی، ارائه خدمات اجنماعی با محوریت خانه‌های بهداشت کارگری «پویش هدیه به همسر» ، «پویش هدیه به دختران» و غربالگری  سلامت در این جشنواره به عموم مردم با اولویت بانوان ارائه می‌شود.

 

دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در  ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) از روز پنج شنبه 14 تا ‌شنبه 16 دی‌ماه از ساعت ۹ صبح لغایت 18 در مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی  شهید رجائی زنجان  واقع در  اتوبان 22 بهمن  پارک شهید رجائی در خدمت مراجعین است.

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 109296
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب