شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/07/24 - 13:55
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درراستای تعاملات آموزشی وهمکاری در برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت صورت گرفت:

دیدار "محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان "با " احمد نقیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و واحد زنجان"

درراستای تعاملات آموزشی وهمکاری در برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت صورت گرفت:

دیدار "محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان  "با " احمد نقیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و واحد زنجان"

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ،"محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش در محیط واقعی کار از بهترین نوع آموزش هاست بیان کرد: با هدایت شغلی دانشجویان و سنجش مهارت پیش از فارغ التحصیلی در یک رشته مهارتی خاص متناسب با رشته دانشگاهی زمینه مهارت آموزی از بدو ورود به دانشگاه تا بالاترین سطح مدرک دانشگاهی فراهم می شود.

وی اظهارداشت: توسعه و گسترس آموزش‌های مهارتی در راستای ارتقاء مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، یکی از کارهای تاثیرگذار برای ایجاد اشتغال دانشجویان است

انصاری در این دیدار گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته های آشپزی، قنادی، خیاطی و رباتیک به میزبانی استان زنجان از 4  الی 15  آبان ماهبرگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات رقابت کنندگان از استان های سراسر کشور به رقابت می پردازند و نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی جهانی راه پیدا خواهند کرد.

انصاری بیان داشت: نظر به جایگاه مهارت آموزی در برنامه های توسعه اشتغال و نقش موثر در کاهش نرخ بیکاری و باهدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستان، استان و کشور برگزار می شود و برترینهای ملی دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور بیش از 50 کشور به رقابت می پردازند.

دکتر نقیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و واحد زنجان درخصوص همکاری و مشترک بین دانشگاه و فنی و حرفه ‌ای، درخصوص اختصاص فضا و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری مسابقات ملی مهارت اعلام آمادگی نمود.

انصاری ضمن قدردانی از حمایت بخش غیردولتی، دانشگاه آزاد واحد استان را به عنوان حامیان این دوره از مسابقات اعلام کرد.و از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه تقدیر نمود.

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 106676
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب