شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/11/21 - 11:28
  • - تعداد بازدید: 78
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از محمدرضا انصاری

سید مرتضی بختیاری از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان تقدیر نمود

در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور مسؤولین استانی و به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، از محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اهداء لوح از سوی سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر شد. متن لوح به شرح ذیل می باشد.

 

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا انصاری

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان

سلام علیکم

توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در سایه همت بلند انسان های وارسته و کارآفرینان شایسته ای است که با حسن تدبیر و تلاش شبانه روزی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه‌های بلند و گران سنگ حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در جهت قرب الی ا... تلاش می کنند.

اکنون در سالی که مزین به "مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری شده همکاری جناب عالی به عنوان یاوران اشتغال در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد    امام خمینی(ره) استان زنجان منجر به توانمندسازی محرومین، تقویت خودباوری و توسعه اشتغال پایدار و خودکفا نمودن مددجویان آن استان و کسب روزی حلال و پایداری طرح های اشتغال گردیده است، لذا به مصداق حدیث شریف " من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر ا... عزوجل" از تلاش مجدانه و زحمات بی شائبه جناب عالی و همکاران محترم، تقدیر و تشکر می نماید.

امید است خداوند رئوف، ما را مشمول احسان خویش ساخته و توفیقمان در خدمت به عیال ا... را مستدام بدارد.

 

سید مرتضی بختیاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 110554
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب