شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/05/25 - 11:20
  • - تعداد بازدید: 31
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت پذیرفت:

محمدرضا انصاری، صبر و مقاومت ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های معزز شهدا امروز انقلاب را به این اوج و شکوفایی رسانده است .

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت پذیرفت:

همزمان با مراسم وبیناری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از  مقام شامخ آزادگان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در اداه کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تجلیل به عمل آمد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل: محمدرضا انصاری در جلسه (وبیناری) تجلیل و تقدیر از آزادگان سرافراز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: آزادگان سند افتخار، استقامت، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: آنچه ما امروز داریم از صبر و پایداری ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های معزز شهدا  وجانبازان انقلاب اسلامی است و  به برکت این مجاهدت‌ها انقلاب بزرگ وشکوه‌مند ما توانسته است به اوج قله‌های عزت ،شرافت  و سرافرازی برسد.

محمدرضا انصاری ادامه داد: صبر و مقاومت ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های معزز شهدا امروز انقلاب را به این اوج و شکوفایی رسانده است . وی در ادامه خطاب به آزادگان سرافراز گفت: ایستادگی و مقاومت شما آزادگان در طول دوران اسارت که متحمل شکنجه های سخت و طاقت فرسا شدید و لحظه‌ای ازاصول انقلاب عدول نکردید باعث شد انقلاب پر رونق تر از گذشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تأکید کرد: همه ما باید بدانیم پیام شهدا، آزادگان و رزمندگان یک کلمه است و آن اتحاد حول محور رهبری برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است . در ادامه آزادگان حاضر در جلسه به بیان خاطرات خود از سال‌های اسارت پرداختند و در پایان جلسه از آزادگان سرافراز  اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 104113
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب