شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/04/04 - 11:51
  • - تعداد بازدید: 23
  • - تعداد بازدیدکننده: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به‌مناسبت هفته قوه قضائیه

محمدرضا انصاری با انتشار پیامی گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

محمدرضا انصاری با انتشار پیامی گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ، متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تشکیلات جدید قضایی و نظام نوین قضایی اسلامی بر مبنای اندیشه‌ها، افکار و راهبردهای شهید بهشتی، با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی، در بنا نهادن جامعه‌ی اسلامی بر پایههای قوی محکم و استوار عدالت که برگرفته از دین مبین اسلام و قوانین محکم الهی واسلامی است.

 دستاوردهای بی‌شمار قوه قضاییه در زمینه‌های مهم برقراری عدالت در جامعه‌ی ایرانی بر همگان آشکار است و نقش این قوه در احیای عدالت، احقاق حقوق عامه، تضمین اقتدار نظام و امنیت ملی، تأمین سلامت اجتماعی، گسترش فرهنگ عدالت‌خواهی، ایجاد و بسط مشی و منش قانون‌گرایی، جلب اعتماد عمومی و حفظ کرامت انسانی نقشی انکارناپذیر است.

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، فرصتی‌ست مغتنم برای قدر شناسی از خدمات خالصانه قضات و کارکنان دستگاه قضایی در تمام سطوح، تلاشگران عرصه عدالت و دادگری و تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه بزرگداشت مقام شامخ شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر سید محمد بهشتی و 72 تن از یاران‌ با وفایش و دیگر شهدای والامقام، هفته قوه قضائیه را به مجموعه دستگاه قضایی، خدمتگزاران و مسئولان قضایی استان زنجان از جمله قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه تبریک عرضنموده  و از خداوند متعال توفیق روزافزون یکایک عزیزان در مناصب حساس و خطیر را خواستارم و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه خدمتگزاران این عرصه مهم آرزومندم.

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 101540
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب