شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/02/12 - 13:13
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدیدکننده: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز معلم

محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم را به مربیان مراکز تابعه و آموزشگاه‌های آزاد تبریک گفت.


محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم با صدورپیامی این روز را به مربیان مراکز  تابعه و آموزشگاه‌های آزاد تبریک گفت.

 متن پیام به‌شرح زیر است:

 

مربیان محترم مراکز تابعه و آموزشگاه‌های آزاد

باسلام و تحیت

                                   « به نام آنکه جان را فکرت آموخت »

 

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت معلم شهید، مرتضی مطهری و روز پاسداشت مقام والای معلم و استاد، بر همۀ معلمان و دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت گرامی باد.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و با تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، آینده سازان را برای تحقق چشم اندازهای آینده می‌پرورانند.

بی شک وظیفه‌ای والاتر از ساختن نگرش و ایجاد تفکری نو در ذهن و قلب آینده‌سازان این سرزمین وجود ندارد و این افتخار بزرگ، توفیقی الهی و مسئولیتی بی‌همتا است که علاوه بر دانش و بینش، عشق و بردباری نیز می‌طلبد. پیکره پیشرفت و تعالی و مکنت هر مملکتی را مروجین دانش و بینش آن سرزمین می‌سازند و راه و رسم خوب زیستن، اندیشیدن و طراوت تربیت توحیدی را مربیان، معلمان و استادان آن جامعه با روشنای صبح صادق امید و دانایی ترسیم می‌کنند و موفقیت نسل‌های گذشته، حال و آینده ما در گروی اهتمام خستگی ناپذیر و پرفروغ این مجاهدان عرصه تعلیم و تزکیه است.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته گرامیداشت معلم را خدمت جنابعالی، همکاران، معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف سازمانی خود در تلاش هستند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشند.

 

محمدرضا انصاری

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,اخبار سایت,اخبار مهم استانی,اخبار شهرستان‌ها,آرشیو اخبار,اخبار عمومی,اطلاعیه‌ها,اخبار تصویری
  • کد خبر : 99376
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب