شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/04/24 - 10:17
  • - تعداد بازدید: 44
  • - تعداد بازدیدکننده: 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اعلام زمان آزمون برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال 1402

محمدرضا انصاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، از اعلام زمان آزمون برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال 1402 خبرداد.

اعلام زمان آزمون برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال 1402

به گزارش روابط عمومی ، محمدرضا انصاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، از اعلام زمان آزمون برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال 1402 خبرداد.

انصاری ضمن اعلام این حبر گفت: در راستای اجرای بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت و در نظر گرفتن ماده 5  دستورالعمل اجرایی

، در خصوص مرحله شهرستانی مسابقات مذکور، با عنایت به برنامه ریزی‌های لازم جهت اجرای مرحله شهرستانی،  مسابقات در تاریخ 27/04/1402 به صورت همزمان رأس ساعت 9 صبح  روز سه‌شنبه  در کلیه مراکز آموزشی تحت نظارت  این اداره کل برگزار خواهد شد.

 انصاری افزود: این مرحله از ارزشیابی مسابقات به‌صورت (کتبی عملی)  و درج نمره اکتسابی در سایت دفتر مسابقات تا قبل از اتمام مهلت ثبت نمرات  به صورت کمی ثبت خواهد شد.

 وی با اشاره به تبصره 4 ماده 5 اعلام داشت: کلیه رقابت کنندگانی که حد نصاب نمره  70 از 100 را در این مرحله کسب نمایند مستقیما به مرحله استانی  راه خواهند یافت.

انصاری ادامه داد، در ایران نیز سال‌‌هاست از طریق برگزاری المپیاد و مسابقه مهارت، استعداد افراد جوان کمتر از 21 سال شناسایی و برای ارتقای و سرمایه‌گذاری بیشتر به سازمان‌ها و مراکز مربوطه معرفی می‌گردند، افزود: مسابقات ملی مهارت، رویدادی است رقابتی، پروژه محور، سالانه و سه‌ مرحله‌‌ای (شهرستانی - استانی - کشوری)، برای گروه هدف جوانان زیر 21 سال و (کمتر از 24 سال در رشته‌ های تیمی)  حداکثر در 56 رشته فنی و حرفه‌ای برگزار و نفرات منتخب  کشوری به مسابقات بین المللی اعزام می‌شوند.

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 102311
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب