شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/02/31 - 13:08
  • - تعداد بازدید: 25
  • - تعداد بازدیدکننده: 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به‌مناسبت آغاز دهه کرامت

محمدرضا انصاری پیام تبریک به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت صادر کرد.

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به‌مناسبت آغاز دهه کرامت

محمدرضا انصاری پیام تبریک به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با صدور پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد مسعود حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

متن این پیام، بدین شرح است؛

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است،

دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می‌کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است. بی شک دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل‌های آینده گام بر می‌دارند.

اینجانب ولادت با سعادت گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت را خدمت همه بانوان به ویژه بانوان همکار تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون از خداوند منان مسئلت دارم.

 

محمدرضا انصاری

مدیرکل

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 100220
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب