شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/04/03 - 08:57
  • - تعداد بازدید: 27
  • - تعداد بازدیدکننده: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تمدید مهلت ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت

محمد رضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از تمدید ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت تا 15 تیر ماه خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت

به گزارش روابط عمومی، محمد رضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از  تمدید ثبت نام بیست و یکمین  دوره مسابقات ملی مهارت  تا 15 تیر ماه خبر داد.

انصاری گفت: با عنایت به اهمیت حضور حداکثری و مشارکت نخبگان وجوانان ماهر و دارای مهارت  در این مسابقات و فراهم شدن فضای رقابت سالم و به منظور تأثیرگذاری مثبت و فزاینده در روحیه و فرهنگ مهارت آموزی درجامعه مهلت ثبت نام متقاضیان  شرکت در مسابقات مذکور تا تاریخ 15 تیرماه 1402 تمدید شد.

وی ادامه داد، مسابقات ملی مهارت با هدف شناسایی نخبگان مهارتی همه ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی در ۴۱ رشته و۶ گروه تخصصی برای گروه سنی زیر ۲۲ سال انجام می شود.

انصاری افزود: برگزیدگان مرحله کشوری در رشته های منتخب به اردوهای آماده سازی تیم ملی مهارت دعوت می شوند و منتخبین اردوهای مقدماتی به مسابقات جهانی در شهر لیون فرانسه (ژانویه 2024)  اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به ثبت نام در مسابقه ملی و بین المللی مهارت ۱۴۰۲ می‌توانند از طریق مراجعه به سایت skills.irantvto.ir از شرایط، زمان و نحوه ثبت‌ نام مسابقات ملی و بین‌ المللی مهارت دوره جدید آگاهی پیدا کنند.

لینک ثبت نام 

https://skills.irantvto.ir/news/21nsc

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 101425
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب