شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/06/01 - 07:57
  • - تعداد بازدید: 25
  • - تعداد بازدیدکننده: 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به‌مناسبت روز پزشک

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در پیامی روز پزشک را به‌تمامی پزشکان استان تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به‌مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ، محمدرضا انصاری  مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در پیامی اول شهریور سالروز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت : 

 

با سلام و احترام

 

اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران شایسته ترین روز  برای گرامیداشت پزشک می باشد. میراث آن اسوه طب و فیلسوف فرزانه، امانتی است گرانبها برای یکایک پزشکان محترم این مرز و بوم در گستره زمان تا واسطه تسلی آلام و شفای بیماران به اذن ذات مقدس الهی باشند.

 

روز پزشک فرصتی است برای تقدیر از سپید جامگانی که با علم و دانش و در اوج فروتنی، درد و رنج بیماری را از جان انسانها، دور می کنند. بدون شک ارزشمند ترین نوع خدمت به انسانها مرهم محبت نهادن برآلام جسم و جان آنان و زدودن رنج و اندوه دل افسردگان و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست.

اینجانب روز پزشک را به تمامی پزشکان متعهد و دلسوز به ویژه پزشکان خدوم و پرتلاش استان تبریک عرض نموده، مراتب سپاس و قدردانی خود را از ایثار و نوع دوستی این قشر فرهیخته اعلام و از درگاه خداوند متعال بهروزی، سلامتی و توفیق خدمت روز افزون برای این عزیزان مسئلت می‌نمایم.

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 104310
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب