شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/09/15 - 09:05
  • - تعداد بازدید: 34
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک روز حسابدار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ستان زنجان با صدور پیامی روز حسابدار را تبریک گفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ستان زنجان با صدور پیامی روز حسابدار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای ستان زنجان ، متن پیام تبریک محمدرضا انصاری به مناسبت روز حسابدار به شرح زیر است

پانزدهم آذر ماه به نام روز حسابدار نامگذاری شده است به یقین هرآنچه به حساب و کتاب و عدد و رقم مربوط می‌شود٬ چشم تیز می‌خواهد و دقتی بالا که اگر نباشد قطعا می‌تواند در سرنوشت مالی یک سازمان٬ شرکت و یاد نهاد اثرگذار باشد. از همین رو توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز در تقویم به حسابداران نشان از جایگاه ویژه آنان است.

روز حسابدار را باید فرصتی ارزشمند برای شناساندن و بالابردن سطح آگاهی عمومی از نقش حسابداران دانست و اذعان نمود که حسابداری تنها یک شغل عادی نیست بلکه یک حرفه است و برای کارکردن در این شغل به دانش حرفه ای و تخصص نیاز است. همکاران سختکوش، متخصص و خدوم حوزهمالی و حسابداری، در راستای نیل به اهداف سازمان و رضایتمندی هر چه بیشتر اهتمام ورزیده و بی شک تلاش های آنها در ایجاد شفافیت، ارتقای پاسخگویی‌، فراهم کردن چارچوبی برای تصمیم‌گیری، تخصیص کارامد و بهینه منابع، آگاهی از محدودیت ها، فرصت ها، تهدیدها و... بسیار مفید و سودمند است.

اینجانب این روز را به همه کارکنان و فعالان حوزه های ذیحسابی، مالی و حسابداریتبریک عرض نموده و امید است با همراهی و همدلی، حوزه نظام سلامت این اداره‌کل  و مراکز آموزشی را به نظامی کارآمد و موثر متحول سازیم. و از خداوند قادر و حسابرس، توفیقات همگان را آرزومندم.

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 108466
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب