شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1403/06/07 - 10:51
  • - تعداد بازدید: 46
  • - تعداد بازدیدکننده: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برای هشتمین سال متوالی؛ اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان

موفق به کسب عنوان «دستگاه برتر استان در گروه فرهنگی علمی و آموزشی» در جشنواره شهید رجایی گردید.

به گزارش روابط عمومی؛ در مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر استان که با حضور افشارچی استاندار محترم، آیت‌اله خاتمی امام جمعه محترم زنجان، محمدی نماینده محترم مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، خداوردی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کلیه مسئولین استان برگزار شد، از محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان به عنوان مدیر و دستگاه برتر استانی در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی با اهداء لوح؛ تقدیر شد.
متن لوح تقدیر به شرح ذیل است:

جناب آقای محمدرضا انصاری

 مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان

امروزه جایگاه راهبردی نظام های مدیریتی در کارآمدی سازمان‌ها بیش از پیش نمایان گشته و مهم‌ترین عامل اثربخشی و توفیق سازمان‌ها بهرمندی از این نظام‌ها می‌باشد. سازمان‌هایی در استقرار نظام مدیریت عملکرد به عنوان فرآیندی برای ارتقای بهره وری موفق هستند که با استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی، برای کسب رضایت مردم و بهبود مستمر کیفیت خدمات تلاش می کنند.

در سال «جهش تولید با مشارک مردم» بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عمکرد، بر خود لازم می دانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن مجموعه که موفق به کسب عنوان «دستگاه برتر استان در گروه فرهنگی علمی و آموزشی» در جشواره شهیدرجایی سال 1403 گردیده اید تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال شاهد توفیق روز افزون در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقاء سطح خدمات و بهبود کیفیت زندگی مردم شریف استان زنجان باشیم .

محسن افشارچی

استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان زنجان

 

  • گروه خبری : اخبار سایت,اخبار مهم استانی,اخبار شهرستان‌ها,آرشیو اخبار,اخبار عمومی,اطلاعیه‌ها,اخبار تصویری
  • کد خبر : 115491
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب