شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/03/03 - 08:34
  • - تعداد بازدید: 30
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سوم خرداد، حماسه‌ای ماندگار در تاریخ

پیام تبریک محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

سوم خرداد، حماسه‌ای ماندگار در تاریخ

 

پیام تبریک به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با صدور پیامی فرارسیدن حماسه‌ی سوم خرداد، سالروز

آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثارو پیروزی را تبریک گفت.

متن این پیام، بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد ماه یادآور از خودگذشتگی‌ها، رادمردی‌ها و ایثارگری‌های مردان مردی‌است که با تمام هستی خود از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کردند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی زیر چکمه‌های شیطانی دژخیمان زمان غصب شود.

بی شک سوم خرداد مدال افتخار شیرمردان بی ادعایی است که آوازه نام و نشان‌شان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسید.

در روز سوم خرداد دلاور مردان سرزمین ایران اسلامی با اتکا به سلاح باور، قدرت ایمان و پایداری وصف نا شدنی توانستند، در برابر زیاده خواهی های برخی کشورهای مرتجع منطقه و اربابان غربیشان بایستند و مانوری از اقتدار، صلابت و استقامت را به نمایش گذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز شکوهمند و فرخنده، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و روز ملی مقاومت و ایثار را  به  خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و فاتحان و یادگاران عملیات « الی بیت المقدس:» به ویژه مردم همیشه در صحنه استان زنجان، تبریک عرض نموده و برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.

 

  • گروه خبری : اخبار مهم استانی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 100321
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب