شعار سال
جمعه 30 شهریور 1403
  • 1402/02/19 - 07:39
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدیدکننده: 36
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به‌مناسبت هفته کارو کارگر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزارکرد

یادواره گرامیداشت شهدای کارگری استان با همکاری سپاه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار شد.

ه‌مناسبت هفته کارو کارگر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزارکرد
یادواره گرامیداشت شهدای کارگری استان با همکاری سپاه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان: مراسم یادواره شهدای کارگری در زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و روز جهانی کارگر و بسیج کارگری یادواره شهدای کارگری استان زنجان، با حضور فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان،مدیران کل ادارات؛ کار،تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، خانواده معظم شهدای کارگری، مسؤولین استانی مدیران و رؤسای واحد های تولیدی و کارگران زحمت کشان عرصه های اقتصادی و تشکل های کارگری و کارفرمایی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان برگزارشد.
محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در حاشیه مراسم یادواره واره شهدای کارگری استان زنجان گفت: خانواده شهدای کارگر در استان زنجان، هیچ چشمداشتی ندارند با اینکه فداکاری و ایثارگری غیرقابل جبرانی را برای کشور داشته و دارند.
انصاری، با تاکید براینکه ایثارگری هایی که شهدا و خانواده شهدا داشتند با هیچ چیزی قابل جبران نیست، ادامه داد: امیدواریم همه مسئولان با سرلوحه قراردادن راه شهدا خدمتگذار خوبی برای مردم باشند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، تصریح کرد: درود بر مادران شهیدی که فرزندانی را تربیت کردند که در دفاع از انقلاب جان خود را فدا کردند.
در این مراسم پس از خیرمقدم گویی و سخنرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، ادامه داد : دشمنان اسلام، انقلاب و ابرقدرت ها جنگ تمام عیار را علیه ایران با هدف نابودی کشور آغاز کردند، دشمنان به صراحت اعلام کردند در کمترین زمان کشور را اشغال می کنند تا به اهداف خود دست یابند. دشمنان از حضور ولایی مردم در صحنه انقلاب و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب غافل بودند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: ملت ایران شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده و با هوشیاری فتنه ها را خنثی کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: همگان در برابر دفاع از انقلاب اسلامی مسوول هستند چرا که شهدای زیادی برای حفظ نظام جان خود را فدا کرده اند.
طیب جعفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در ادامه، هدف از برگزاری این مراسم را تجدید میثاق کارگران با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری بیان کرد.
در پایان این از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل به عمل آمد.
 
  • گروه خبری : اخبار مهم استانی
  • کد خبر : 99610
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب